پروژه هـا

پرده اتوماتیک بیرونی zip screen

باتوجه‌به نحوه عملکرد، خدمات پس از فروش و گارانتی و ویژگی‌ها و مزایای استفاده از پرده اتوماتیک بیرونی zip screen می‌توان گفت که این محصول یکی از برترین گزینه‌ها برای انتخاب به‌عنوان پرده اتوماتیک است و می‌تواند تمامی انتظارات شما از یک سیستم پرده اتوماتیک را برطرف نماید

پرده اتوماتیک بیرونی zip screen

امروزه سیستم‌ ها و ایده‌ های طراحی نوین جای ایده‌ های طراحی‌های قدیمی را گرفته‌اند و ظاهری جذاب و شیک را به منازل‌، شرکت‌ها، ویلا‌ها و... بخشیده‌اند. علاوه بر جنبه ظاهری و زیبا سازی مکان‌ ها، ایده‌ های جدید همواره راحتی را نیز به ما هدیه می‌دهند.

یکی از این ایده‌های جذاب که در همین مدت زمان کوتاه پس از عرضه توانسته است محبوبیت زیادی به دست آورد، استفاده از پرده اتوماتیک بیرونی و درونی است که معمولاً از این نوع پرده‌ها برای پوشاندن پنجره‌های عمودی استفاده می‌شود.

در ادامه قصد داریم تا شما را با پرده اتوماتیک بیرونی zip screen آشنا کنیم و اطلاعاتی را در این باره در خدمت شما عزیزان قرار دهیم؛ بنابراین، پیشنهاد می‌شود تا مطالعه این مطلب را از دست ندهید!

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره سقف اتوماتیک هستید به این صفحه مراجعه کنید.


پرده اتوماتیک بیرونی zip screen از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

سیستم پرده اتوماتیک بیرونی zip screen شامل یک موتور، ریل‌های کناری آلومینیومی، پرده اسکرین، پرده مات‌کننده، منبع تغذیه، زنجیر، دو لوله در قسمت بالایی و دو ریل‌ در بخش پایینی است.

پرده مات‌کننده و پرده اسکرین پرده اتوماتیک بیرونی zip screen از جنس پی‌وی‌سی، الیاف شیشه، پلی‌استر و فایبرگلاس هستند. جنس لوله‌ها و ریل‌های هر دو پرده از جنس آلومینیوم و جنس زنجیرها نیز از جنس پلاستیک است.

اگر به دنبال درب شیشه ای اتوماتیک هستید به این صفحه مراجعه کنید.


پرده اتوماتیک بیرونی zip screen چگونه عمل می‌کند؟

می‌توان مدعی بود که پرده اتوماتیک بیرونی zip screen باتوجه‌به طراحی خلاقانه و مبتکرانه و استفاده از ریل‌های کناری آلومینیومی، سیستمی فوق‌العاده برای استفاده از پرده اتوماتیک را ایجاد کرده و می‌توان آن را محصولی خارق‌العاده توصیف کرد.

شما می‌توانید این محصول را هم به شکل داخلی و هم به شکل بیرونی نصب نمایید و از نمای زیبا و امکانات فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید مکانیزم عملکرد این پرده اتوماتیک به شکل دستی و با استفاده از زنجیر است و می‌توان آن را با استفاده از ریموت کنترل، دکمه فشاری و به شکل دستی باز و بسته کرد.

شما می‌توانید بر اساس شرایط و طراحی محیط خود، جهت رول شدن پرده را نیز تعیین کنید. این پرده می‌توانید هم به جهت داخلی یا بیرونی و هم به جهت پنجره رول شود.

پرده اتوماتیک بیرونی zip screen می‌تواند از طریق سیستم خانه هوشمند و سیستم تلفن همراه کنترل شود و از این جهت یکی از پیشرفته‌ ترین پرده‌های اتوماتیک موجود در بازار است.

ضمناً این پرده اتوماتیک می‌تواند هم با برق و هم با باطری کار کند و شما از جهت قطعی برق هیچ‌گونه نگرانی نخواهید داشت. علاوه بر کارکرد با استفاده از باطری، می‌توان در زمانی قطعی برق از روش دستی برای باز و بسته‌کردن این پرده اتوماتیک استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سقف آلومینیومی با کارشناسان ما تماس بگیرید


پرده اتوماتیک بیرونی zip screen و کاربرد ها

امروزه نمای نه‌چندان خوشایند شهری، یکی از مهم‌ترین معضلات طراحان فضاهای اداری و مسکونی است و همین امر سبب شده تا با استفاده از پرده‌های اتوماتیک زیبا و جذاب در بخش داخلی، این نماها پوشانده شود تا زیبایی طراحی شما آسیب نبیند.

از پرده اتوماتیک بیرونی zip screen علاوه بر زیباسازی محیط، به‌منظور ایجاد یک فضای خصوصی، جلوگیری از ورود نور در صورت استفاده از پارچه تیره، محافظت در مقابل اشعه‌های مضر خورشید و... در فضاهای مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی استفاده می‌شود.


پرده اتوماتیک بیرونی zip screen و ویژگی آن

• این پرده اتوماتیک عایق حرارتی است و می‌تواند تا حد زیادی باعث جلوگیری از هدررفت انرژی شود.

• با استفاده از سیستم پرده اتوماتیک بیرونی zip screen می‌توان میزان نور ورودی به محیط را کنترل کرد.

• پرده اتوماتیک بیرونی zip screen در حالت باز، در برابر نور خورشید قرار می‌گیرد و از ورود اشعه‌های مضر خورشید مانند اشعه uv به محیط شما جلوگیری به عمل می‌آورد.

• این پرده اتوماتیک در برابر آب‌وهوای بد مقاوم است و می‌تواند تا مدت‌ها مورداستفاده قرار گیرد.

• پرده اتوماتیک بیرونی zip screen قابل شستشو است و شما می‌توانید هرازگاهی آن را بشویید تا ظاهر آن مانند روز اول شود!

• شما می‌توانید متن یا تصویر مدنظر خود را به‌صورت یک‌رو یا دورو بر روی این پرده اتوماتیک چاپ نمایید و ظاهر این پرده را با محیط صنعتی، اداری یا تجاری خود هماهنگ نمایید.

• پرده اتوماتیک بیرونی zip screen می‌تواند در هر موقعیتی که شما اراده کنید، قرار گیرد.

• در هنگام روز امکان دید از بیرون وجود ندارد اما شما می‌توانید از داخل بیرون را مشاهده کنید.

• باتوجه‌به اینکه این پرده اتوماتیک می‌تواند در حالت‌های باز و بسته قرار بگیرد، می‌تواند عملکرد متفاوتی را در برابر سرما و گرما در فصول مختلف داشته باشد.

• از دیگر ویژگی‌ها و مزایای پرده اتوماتیک بیرونی zip screen می‌توان به مقاومت در برابر کشش، خاصیت گردوخاک گریزی، عایق صدا، ایمن برای کودک، قابلیت بازیافت، بهره‌مندی از براکت با پوشش محافظ، برخورداری از براکت با سطح تراز قابل تنظیم، بهره‌مندی از جعبه برای پوشش اسکرین، برخورداری از سنسورهای خورشید و تایمر و بهره‌مندی از فنر کمکی اشاره کرد.


پرده اتوماتیک بیرونی zip screen در چه رنگ‌ هایی عرضه می‌شود؟

پرده اتوماتیک بیرونی zip screen در گروه رنگ‌های سفید، سیاه، قرمز، صورتی، زرد، نارنجی، سبز، آبی، بنفش، زرشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای، نقره‌ای، طلایی و خاکستری عرضه شده است و شما عزیزان می‌توانید باتوجه‌به رنگ سایر المان‌های طراحی خود و تناسب میان رنگ‌ها، اقدام به انتخاب رنگ موردنظر نمایید. ضمناً هر دو پرده اسکرین و مات‌کننده نیز در دو بافت ساده و طرح‌دار عرضه شده‌اند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود اقدام به انتخاب نمایید.


آیا پرده اتوماتیک بیرونی zip screen دارای خدمات پس از فروش و گارانتی است؟

بله، این محصول دارای خدمات پس از فروش و گارانتی است. تامین و تعمیر قطعات، تعویض و تعمیر محصول، حمل و نصب، خدماتی هستند که به‌عنوان خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتری ارائه می‌شوند. مشتری می‌تواند نهایتا تا 5 سال پس از خرید محصول اقدام به بهره‌گیری از خدمات پس از فروش و گارانتی نماید.

مجموعه اشل روف مفتخر است تمامی خدمات مربوط به سقف متحرک آلومینیومی را در اختیار شما قرار دهد.


سخن آخر

باتوجه‌به نحوه عملکرد، خدمات پس از فروش و گارانتی و ویژگی‌ها و مزایای استفاده از پرده اتوماتیک بیرونی zip screen می‌توان گفت که این محصول یکی از برترین گزینه‌ها برای انتخاب به‌عنوان پرده اتوماتیک است و می‌تواند تمامی انتظارات شما از یک سیستم پرده اتوماتیک را برطرف نماید و باتوجه‌به کیفیت بالای ساخت و مقاومت در برابر آب و هوای نامناسب و کشش، برای مدتی طولانی توسط شما عزیزان مورداستفاده قرار گیرد، بنابراین، پیشنهاد می‌شود در خرید این محصول تعلل نکنید و برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت پرده اتوماتیک zip screen، با شماره‌های موجود بر روی وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.