پروژه هـا

پرده اتوماتیک بیرونی cable

اگر به دنبال خرید پرده اتوماتیک بیرونی cable هستید، اما در رابطه با ویژگی‌ها و جزئیات آن اطلاعات کافی ندارید، با ما در این مقاله همراه باشید.

پرده اتوماتیک بیرونی cable

این روزها، بسیاری از خانه‌ ها به عنوان خانه‌ های هوشمند تلقی می‌شوند. در واقع، در خانه‌ های هوشمند به جای اینکه از ابزارهای دستی استفاده شود، سعی می‌شود تا حد ممکن خانه به صورت هوشمند تنظیم شود.

تنظیم روشنایی، نور، بهینه هوای داخلی و ... از جمله معیارهای یک خانه هوشمندند که به صورت خودکار تنظیم می‌شوند. پرده اتوماتیک بیرونی cable، یکی از خاص ترین اجزای یک خانه هوشمند است که استفاده از آن، مزیت‌ های زیادی را به دنبال دارد.

در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با مزیت‌ های مختلف پرده اتوماتیک بیرونی cable، ویژگی‌ های این نوع پرده و جزئیات کلی آن صحبت کنیم.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره سقف اتوماتیک هستید به این صفحه مراجعه کنید.


پرده اتوماتیک بیرونی cable چیست؟

یک خانه هوشمند، باید دارای اجزای مختلفی باشد تا بتواند سیستم داخلی خانه را به صورت اتوماتیک تنظیم کند. پرده اتوماتیک بیرونی، از جمله تجهیزاتی است که می‌تواند برای ساختمان‌ های مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار گیرد.

پرده اتوماتیک بیرونی cable نوع خاصی از پرده‌های اتوماتیک موجود در بازارند که به لطف وجود دو کابل کار می‌کنند. کابل موجود در این پرده‌ها، وظیفه حرکت دادن پرده را بر عهده دارند. این پرده‌ها با کمک سنسورهای خاص و یا با ریموت کنترل کننده، کار می‌کنند.

پرده اتوماتیک بیرونی cable، در خارج از خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع، این پرده در بخش بیرونی پنجره و درب‌ها نصب می‌شود و از داخل قابل دسترس نخواهد بود. پرده‌های بیرونی به دلیل داشتن دسترسی محدودتر، مزیت‌ها و معایب خاص خودشان را دارند؛ اما برای برخی از فضاهای لوکس بسیار گزینه خاصی محسوب می‌شوند.

اگر به دنبال پرده شید رول  هستید به این صفحه مراجعه کنید.


پرده اتوماتیک بیرونی cable؛ کنترل هوشمند نور داخل ساختمان

پرده اتوماتیک بیرونی cable یکی از خاص ترین انواع پرده‌های هوشمند است که می‌تواند برای ساختمان‌های هوشمند و خاص مورد استفاده قرار گیرد. این پرده بر اساس زمان‌های از پیش تعیین شده و یا برنامه خاصی، باز و بسته می‌شود. از جمله امکانات یک پرده اتوماتیک بیرونی کابلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

• باز و بسته شدن در زمان طلوع و غروب خورشید به صورت اتوماتیک

• باز و بسته شدن در زمان ورود و خروج به خانه

• باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک در زمان دلخواه و تنظیم شده توسط کاربر

• امکان استفاده از ریموت و روش‌های کنترل از راه دور برای باز و بسته کردن پرده

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پرده اتوماتیک با کارشناسان ما تماس بگیرید


پرده اتوماتیک بیرونی cable و مزایا

پرده اتوماتیک بیرونی cable به دلیل داشتن ویژگی‌ های منحصر به فرد و خاص بودن از لحاظ طراحی و تکنولوژی، مزیت‌های مختلفی را نیز به دنبال دارد. از جمله مزیت‌های استفاده از این نوع پرده در خانه‌های هوشمند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.


• زیبایی منحصر به فرد

پرده اتوماتیک بیرونی cable در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی قابل سفارش است. در واقع، پرده‌های هوشمند و اتوماتیک، با طرح و رنگ پارچه‌های خاص به تولید می‌رسند و محدودیتی در زمینه انتخاب رنگ و یا طرح پارچه وجود ندارد.


• کمک به افزایش طول عمر وسایل مختلف داخل خانه

پرده اتوماتیک بیرونی cable به دلیل اینکه نور عبوری به داخل ساختمان و خانه را کنترل می‌کند، می‌تواند طول عمر وسایل گران قیمت خانه را نیز افزایش دهد. به خصوص اگر شما عادت دارید که هر روز بیرون از منزل باشید، با خرید این پرده‌ها، حتی از راه دور هم می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید.


• کاهش اشعه یو وی نور خورشید

پرده اتوماتیک بیرونی cable به دلیل اینکه به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود و در عین حال، تابش از پارچه‌های باکیفیت برای این پرده‌ها استفاده می‌شود، می‌تواند باعث کاهش تابش نور خورشید و اشعه مضر آن به داخل خانه شود. بنابراین، استفاده از پرده اتوماتیک بیرونی کابلی باعث افزایش سلامتی اعضای خانواده و یک ساختمان نیز می‌شود.

مجموعه اشل روف مفتخر است تمامی خدمات مربوط به پرده برقی را در اختیار شما قرار دهد.


• دارای مقاومت بسیار زیاد در برابر آب و هوای بد، رطوبت

اگر از پارچه‌های باکیفیت برای ساخت پرده اتوماتیک بیرونی کابلی، استفاده شود؛ این محصولات می‌توانند تا سال‌های سال کارایی داشته باشند. پرده اتوماتیک بیرونی cable در برابر آب و هوای بد، رطوبت و ... بسیار مقاوم است. حتی با وجود اینکه این پرده‌ها در خارج از منزل نصب می‌شوند، به دلیل به کار رفتن بهترین کیفیت پارچه، این پرده‌ها دارای طول عمر بسیار زیادی‌اند.


• پیشگیری از اتلاف انرژی

پرده اتوماتیک بیرونی cable به صورت هوشمند باز و بسته می‌شوند. این یعنی اینکه در هر زمان که نیاز باشد، پرده باز است و در بعضی از موقعیت‌ها نیز پرده بسته می‌شود. پس اتلاف انرژی داخل خانه به خصوص در فصول سرد یا گرم سال، بسیار کاهش پیدا می‌کند.


انواع پارچه به کار رفته در پرده اتوماتیک بیرونی

پرده اتوماتیک بیرونی cable می‌تواند با پارچه‌های متنوع و مختلف سفارش داده شود. پارچه‌های به کار رفته در این پرده‌ها، هر کدام دارای زیبایی منحصر به فرد و ویژگی‌ های خاصی‌اند.

مهم ترین ویژگی یک پارچه خوب برای پرده اتوماتیک بیرونی cable، کیفیت آن است. کیفیت پارچه‌ها باید به گونه‌ای باشند که بتوان بدون نگرانی آن‌ها را در خارج از ساختمان نصب کرد. به هر حال، این پرده‌ها در معرض نور آفتاب، رطوبت، گرما، سرما و بارش باران و برف‌اند.

بنابراین، باید تا حد ممکن در انتخاب پارچه پرده اتوماتیک بیرونی cable دقت داشته باشید. همچنین، با تنوع به اینکه امکان انتخاب رنگ‌های مختلف برای این نوع پرده‌ها وجود دارد، بهتر است متناسب با دکوراسیون داخلی و یا خارجی ساختمان خود، اقدام به انتخاب رنگ این نوع پرده کنید.


قیمت پرده اتوماتیکی بیرونی کابلی چقدر است؟

قیمت پرده اتوماتیک بیرونی cable به عوامل مختلفی از جمله نور سیستم هوشمند پرده، سنسورهای به کار رفته، کیفیت پارچه پرده و به طور کلی، کیفیت خود پرده اتوماتیک و موتور آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت پرده اتوماتیک بیرونی کابلی بهتر است که با مجموعه‌های ارائه دهنده این پرده‌ها ارتباط بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با جزئیات پرده اتوماتیک بیرونی cable صحبت کنیم. طبق اطلاعات موجود، پرده‌ های اتوماتیک بیرونی می‌توانند برای انواع ساختمان‌ ها از قبیل ساختمان‌ های تجاری، اداری و مسکونی استفاده شوند.

برای اطلاع از پرده سان اسکرین به این صفحه مراجعه کنید.