پروژه هـا

سایبان برقی ضدآب

سایبان برقی ضدآب از محصولات پرطرفدار و محبوبی است که در سال‌های اخیر به بازار آمده و با استقبال بالای کاربران نیز روبرو شده است. تنوع بالا و کاربرد آسان و مفید این نوع سایبان به‌ویژه در پارکینگ‌ باعث شده بسیاری این محصول را به انتخاب اول خود تبدیل و نمونه‌هایی از آن را برای مصارف شخصی یا عمومی تهیه نمایند.

در این مطلب ضمن معرفی سایبان برقی ضدآب، به بررسی جنس پارچه مصرفی برای تولید این محصول و فواید کاربردی آن می‌پردازیم.

با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

سایبان برقی ضدآب

عوامل طبیعی اطراف ما را می‌توان اصلی‌ترین فاکتور های آسیب‌ رسان به وسایل و لوازم به‌ ویژه در فضای باز دانست. باد، باران و آفتاب از جمله مهم‌ترین این موارد هستند که در صورت نبود سایبان آسیب جدی به رنگ خودرو و بدنه آن وارد می‌کنند.

از طرفی باز و بسته نمودن سایبان یا قرار دادن چترهای موقتی برای این موارد عملا با دشواری‌های جدی همراه است و به‌آسانی صورت نمی‌گیرد. این در حالی است که استفاده از سایبان‌هایی که با نیروی برق کار می‌کنند بسیار آسان بوده و باز و کاربرد آنها به سرعت و سهولت صورت می‌گیرد.

به این جهت، کاربرد سایبان برقی ضدآب در سال‌های اخیر بسیار متداول شده و به یکی از گزینه‌ های اصلی در پارکینگ تبدیل شده است.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره سایبان متحرک هستید به این صفحه مراجعه کنید.


حفاظت از ویترین فروشگاه در برابر رطوبت با سایبان برقی ضدآب

علاوه بر خودروهای پارک شده در هوای آزاد، لوازم موجود در ویترین مغازه‌ها نیز برای ساعاتی در طول روز در معرض بارش باران قرار داشته و دچار آسیب می‌شوند.

نمای زیبا و رنگ‌بندی متنوع این نوع سایبان برقی باعث شده کاربرد آن برای فروشگاه‌ها نیز مطرح باشد.

نفوذ رطوبت و ورود باران به فضای داخلی ساختمان می‌تواند مشکلات زیادی برای دارندگان فروشگاه‌ها ایجاد کند. مشکلاتی که با نصب این نوع سایبان برقی به‌خوبی قابل حل است.

انواع سایبان ضدآب ضمن محافظت از ویترین فروشگاه‌ها در برابر بارش باران و نفوذ رطوبت، با دارا بودن ظاهر زیبا و متنوع، بدون آسیب به نمای دکوراتیو فروشگاه به‌خوبی از ویترین و کالاهای موجود در آن محافظت می‌کند.

اگر به دنبال سایبان فول کاست هستید به این صفحه مراجعه کنید.


سایبان برقی ضدآب زیبا، متمایز و برتر!

استفاده از پارچه مقاوم در برابر نفوذ آب در سایبان برقی ضدآب اصلی‌ترین فاکتور تمایز این محصولات با نمونه‌های معمولی و برزنتی است.

این عامل یعنی کاربرد پارچه ضدآب در تهیه چنین محصولی، آن را از نظر فیزیکی در مقابل نفوذ آب، نم و رطوبت و حتی بارش شبنم و شرجی مقاوم نموده است. تنوع پارچه مصرفی در این تولیدات بالا بوده و هر نوع سلیقه و الزامات کاربردی را شامل می‌شود.

از نظر رنگی نیز، متریال مصرفی در تولید انواع سایبان برقی ضدآب بسیار رنگی و زیبا تولید می‌شوند و از این جهت کاربرد آنها تناقضی با نمای زیبای اطراف نخواهد داشت. به‌دلیل وجود نمونه‌هایی با ضخامت و رنگ متنوع شما می‌توانید این نوع سایبان را با ظاهری مشابه و هماهنگ با سایر اجزای محیط انتخاب و سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سقف برقی با کارشناسان ما تماس بگیرید


سایبان برقی ضدآب و کاربرد موثر آن در برابر آفتاب

با آنکه نام سایبان برقی ضدآب بیشتر مقابله با نفوذ آب باران را یادآوری می‌کند، اما این تنها مورد کاربرد چنین محصولی به‌شمار نمی‌آید.

پرتوهای نور آفتاب به‌دلیل وجود اشعه ماوراء بنفش از خواص رنگ‌زدایی بالایی برخوردارند. لوازمی که در معرض تابش این پرتوها قرار می‌گیرند خیلی زود دچار رنگ‌پریدگی شده و نمای زیبای خود را از دست می‌دهند.

خودروهای متوقف شده در پارکینگ، لوازم قرار داده شده در ویترین فروشگاه‌ها، میز و صندلی‌های تعبیه شده در فضای باز رستوران‌ها و بسیاری نمونه‌های مشابه دیگر از جمله مواردی هستند که در معرض تابش این اشعه‌ و خسارات ناشی از آن قرار دارند.

با استفاده از سایبان ضدآب می‌توان به‌راحتی مانع از بروز چنین خساراتی شد.


قیمت سایبان برقی ضدآب چگونه محاسبه می‌شود؟

پارچه مورد استفاده در این بخش با توجه به مزیت‌های به‌کار رفته در تولید آن قیمت‌گذاری شده و میزان مصرف آن بر حسب متر مربع محاسبه می‌شود. سفارش این نوع سایبان با در نظر گرفتن نوع پارچه مصرفی و متراژ آن صورت گرفته و تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده آن دارد.

صرف‌نظر از موتور برقی به‌کار رفته در این نوع سایبان، اصلی‌ترین فاکتور مورد استفاده در این محصول بخش پارچه‌ای سایبان به‌شمار می‌آید. این مورد به‌ویژه به‌دلیل استفاده از متریال مرغوب و عایق در برابر نفوذ آب، تاثیر بالایی در قیمت‌گذاری محصول مورد نظر دارد.

مجموعه اشل روف مفتخر است تمامی خدمات مربوط به سایبان بازویی را در اختیار شما قرار دهد.


از مزایای پارچه مصرفی در سایبان‌ های برقی ضدآب چه می‌دانیم؟

برخی از اصلی‌ترین این مزایا عبارتند از:

تنوع رنگی

مقاوم در برابر باد و برف

خاصیت ضدحریق

قابلیت چاپ باکیفیت و ماندگار

وزن کم

خواص ضدآفتاب

تنوع در متریال مصرفی

تنوع قیمت

شرکت‌های تولید کننده انواع پارچه ضدآب مصرفی در ساخت سایبان برقی ضدآب، از ویژگی‌های مختلف این محصولات از جمله تنوع رنگی، میزان ضخامت پارچه و سایر موارد استفاده نموده و این تولیدات را قیمت‌گذاری می‌کنند.

سایبان‌های استاندارد تولید شده در این فیلد کاری، علاوه بر خاصیت نفوذ ناپذیری که برای آنها در نظر گرفته شده، باید در برابر ضربات باران و وزن بارش و نشست برف نیز مقاوم باشند. این موارد باعث ارتقاء کیفی سایبان‌های برقی ضدآب شده و مشتریان را از آنها راضی نگه می‌دارد.

وزن سبک نمونه‌هایی از این پارچه‌ها که با نام پارچه خلبانی شناخته می‌شوند نیز از موارد جالبی است که با استقبال بالای مشتریان سایبان برقی ضدآب همراه شده است.

دیگر نمونه‌های تولید شده از PVC نیز نفوذناپذیری بالایی در برابر رطوبت دارند و از این جهت بسیار مفید واقع می‌شوند. خاصیت ضد حریق نیز از دیگر مواردی است که در تولید پارچه مخصوص این کار در نظر گرفته می‌شود.

اغلب سفارش دهندگان این تولیدات با توجه به نوع کاربری و میزان نیاز خود به این محصول، نوع پارچه مصرفی در آن را انتخاب می‌کنند.

مزیت امکان استفاده از خدمات چاپ بر روی پارچه‌های ضدآب مصرفی در این تولیدات نیز، امتیاز دیگری است که این نوع سایبان را برای انجام تبلیغات فروشگاهی به گزینه‌ای مناسب تبدیل نموده است.

برای اطلاع از سایبان چتری به این صفحه مراجعه کنید.


سخن پایانی

استفاده روزافزون از فضاهای روباز و خارج از ساختمان برای مصارف گوناگون از پارکینگ تا رستوران و فروشگاه، نیاز به کاربرد سایبان برقی ضدآب را افزایش داده است. نوع سایبان و مزیت‌هایی از قبیل سهولت کاربرد و خواص ضدآب در آن باعث می‌شود بسیاری این گزینه را برای محافظت از لوازم و وسایل خود در برابر آب و تابش آفتاب انتخاب نمایند.

خرید اینترنتی سایبان برقی ضدآب و سهولت دریافت و نصب آن نیز از موارد مهمی است که مشتریان را به تهیه این کالای کاربردی و مصرفی تشویق نموده است.

شما نیز می‌توانید ضمن مشاهده تنوع بالای این تولیدات، نمونه مورد نظر خود را از طریق آنلاین سفارش داده و در محل دریافت نمایید!